Followers

Monday, May 9, 2011

Katie Holmes Mengandung??

Jeng Jeng Jeng.. Inilah berita panas yang sedang meluap-luap dekat Hollywood sekarang ini.. Semasa hari Ibu semalam, Katie Holmes dilihat berjalan-jalan shopping dekat pusat membeli belah kegemaran dia, Barneys.. Ibu teringin jugak nak pi situ, tapi situ macam Pavillion lah, semuanya butik mahal2 belaka..

tengok dekat perut dia tu, macam baby bump kan?? hihi

Eh, lupa pulak nak khabarkan, kalau yang nak tahu, Katie ini isteri kepada Tom Cruise, diaorang ada seorang anak dara nama Suri, 5tahun.. Entahlah nak katakan, sebab artis-artis sana manalah yang buncit-buncit.. Lagipun Katie ni memang seorang yang gila ke gym..

Wallahhualam, korang cuba tengok dan rasa-rasanya, dia mengandung ke tak? Comment tengok.. Manalah tahu, kalau ya.. Kiranya Ibu ada geng mengandung lah kan.. Hahahhahahahaha

3 comments:

adib syazwan said...

wah!gossip artis!

ADZA NASYA EMIE said...

hahaha, menambahkan entry, lagipun Ibu memang harapkan dia mngandung.. :)

Teenager Housemaid said...

hehehe...
mcm ngandung je..
sbb klu artis hollywood takkan nak bg perut buncit ye x?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...