Followers

Sunday, March 20, 2011

Kelly Ada FB Fan Page Sendiri



Dalam banyak usaha Ibu untuk mengingati segala apa event yang menarik dan sebagainya yang berlaku dalam hidup anak sulung Ibu ni, Ibu dengan senang hatinya membuka dia satu Fan Page dekat FB ;D Tips untuk bakal-bakal Ibu, start buat blog ataupun Fan Page mulai sekarang ni, walaupun belum bersalin sebab itu yang bahagian menyeronokkan itu, apabila kita dah masukkan ke dalam internet, selamanya ia akan kekal, kecuali kita sendiri yang delete kan. Jadi insya allah, anak-anak kita boleh baca kelak...

Dalam Fan Page itulah semua ibu masukkan segala picture-picture dia setiap bulan, setiap hari.. haha, Kita ni sebagai Ibu, memang dah jadi tugas kita untuk menjaga anak kita, dan menjadi tugas kita juga untuk 'preserving' benda-benda penting yang jadi dalam hidup mereka..

Mak pernah bagitau Ibu yang kami dulu orang susah, tak ada camera sendiri sebab itulah yang Mak tak banyak tangkap gambar kami masa kecik-kecik dulu, tunggu ada orang datang tangkap gambar baru minta salinan, itu yang ada.. Jadi alhamdulillah, dengan kelebihan kemewahan yang Ibu ada ni, ibu akan cuba menyimpan sebanyak mana gambar Adza Qhaliesya, video-video dan tulis setiap kejadian 'best' yang berlaku dalam usia muda dia.. Insya allah..





xoxo

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...